Postup úřadu při řešení změny údajů v žádosti o koncesi
Změna údajů bez rozhodnutí
Jaký je postup úřadu v případě, kdy oznámení změn nevyžaduje změnu rozhodnutí o udělení koncese a podání je bez vad?
Podání bez vad - bude rozhodováno
Jaký je postup úřadu v případě, že podání je bez vad a bude provedena změna rozhodnutí o udělení koncese?
V podání jsou vady
Co se stane, má-li podání vady?
Sankce
Jaké může živnostenský úřad uložit sankce?
Živnostenský úřad, který podání obdržel, podání zaeviduje a posoudí správnost jeho obsahu. Jsou-li součástí podání i údaje podané prostřednictvím CRM vůči dalším orgánům veřejné správy, předá živnostenský úřad příslušné údaje v následujících lhůtách: Změnu rozhodnutí o udělení koncese provede do 30 dnů ode dne podání žádosti, netrpí-li podání vadami. Do lhůty pro vydání rozhodnutí o změně koncese se nezapočítává doba potřebná pro získání stanoviska příslušného správního orgánu, který se ke koncesi ze zákona vyjadřuje. Do živnostenského rejstříku jsou pak změněné údaje zapsány do 5 pracovních dnů ode dne nabytí právní moci rozhodnutí o změně koncese. Zápis změněných údajů, které nevyžadují rozhodování, musí být do živnostenského rejstříku proveden do 5 dnů ode dne podání nebo ode dne, kdy byly odstraněny závady v podání. Postup řešení podání živnostenským úřadem závisí na věcném obsahu podání a jeho správnosti. Vyplyne-li z učiněného podání, že podnikatel nesplnil nějakou zákonem stanovenou povinnost nebo nedodržel zákonem stanovenou lhůtu, může za to živnostenský úřad uložit správní trest (sankci).Zpracování došlého podání na živnostenském úřadě
Podání vůči správě sociálního zabezpečení, úřadu práce nebo zdravotní pojišťovně:
Podání vůči správci daně: