Postup úřadu při prodloužení doby platnosti
Podání bez vad
Jaký je postup úřadu v případě podání bez vad?
V podání jsou vady
Co se stane, má-li podání vady?
Živnostenský úřad, který podání obdržel, podání zaeviduje a posoudí správnost jeho obsahu. Jsou-li součástí podání i údaje podané prostřednictvím CRM vůči dalším orgánům veřejné správy, předá živnostenský úřad příslušné údaje v následujících lhůtách: Zápis změněných údajů musí být do živnostenského rejstříku proveden do 5 dnů ode dne podání nebo ode dne, kdy byly odstraněny závady v podání. Postup řešení podání živnostenským úřadem závisí na správnosti obsahu podání.Zpracování došlého podání na živnostenském úřadě
Podání vůči správě sociálního zabezpečení, úřadu práce nebo zdravotní pojišťovně:
Podání vůči správci daně: