Základní informace k prodloužení doby platnosti
Další informace
Související postupy (CRM), nejčastější dotazy.
Informace k podání
Kdo, kde a jakou formou může učinit podání, formuláře podání.
Postup ŽÚ
Zpracování podání na živnostenském úřadě, řešení závad v podání, zápis do živnostenského rejstříku, jaké dokumenty jsou výsledkem vyřešení podání.
Podnikatel v oznámení o provozování živnosti po uplynutí doby platnosti, případně v žádosti o změnu rozhodnutí o udělení koncese vydaného na dobu určitou, uvede: Poplatek za vydání výpisu se vybírá jen jednou i v případě, že se změna vztahuje k více živnostem. Je-li současně učiněno více úkonů podléhajících poplatku podle této položky, vybere správní úřad jen jeden poplatek ve výši odpovídající nejvyšší sazbě. Poplatek je možno uhradit v hotovosti v místě sídla obecního živnostenského úřadu nebo poštovní poukázkou nebo bankovním převodem. Pro podnikatele živnostenský zákon stanoví lhůtu tak, že podnikatel je oznámení, případně žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese, povinen podat před uplynutím doby platnosti živnostenského oprávnění. Živnostenský úřad zpracuje podání neprodleně, nemá-li podání vady, pak provede zápis do ŽR nejpozději v obecné zákonem stanovené lhůtě 5 pracovních dnů.Náležitosti podání
Správní poplatky
Lhůty