Postup úřadu při řešení žádosti o koncesi
Žádost o koncesi bez vad
Jaký je postup úřadu v případě žádosti o koncesi bez vad?
V žádosti o koncesi jsou vady
Co se stane, má-li žádost o koncesi vady?
Sankce
Jaké může živnostenský úřad uložit sankce?
Živnostenský úřad, který žádost o koncesi obdržel, podání zaeviduje a posoudí správnost jeho obsahu. Jsou-li součástí podání i údaje podané prostřednictvím CRM vůči dalším orgánům veřejné správy, předá živnostenský úřad příslušné údaje v následujících lhůtách: Živnostenský úřad z předložených originálních dokladů uvedených v § 46 odst. 7 živnostenského zákona (např. dokladu prokazujícího právní důvod pro užívání prostor, v nichž má právnická osoba své sídlo, doklady prokazující odbornou způsobilost apod.) vytvoří elektronické kopie, které uloží do živnostenského rejstříku. V budoucnu pak není podnikatel povinen doklady uložené v živnostenském rejstříku opětovně při ohlášení živnosti, podání žádosti o koncesi nebo oznámení změny svých údajů dokládat, pokud skutečnosti, které doklady osvědčují, zůstaly beze změny. Postup řešení podání živnostenským úřadem závisí na správnosti obsahu podání. Vyplyne-li z učiněného podání, že podnikatel nesplnil nějakou zákonem stanovenou povinnost nebo nedodržel zákonem stanovenou lhůtu, může za to živnostenský úřad uložit správní trest (sankci).Zpracování došlého podání na živnostenském úřadě
Podání vůči správě sociálního zabezpečení, úřadu práce nebo zdravotní pojišťovně:
Podání vůči správci daně: